11 mei, mijn eerste werkdag - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Lisa Warmerdam - WaarBenJij.nu 11 mei, mijn eerste werkdag - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Lisa Warmerdam - WaarBenJij.nu

11 mei, mijn eerste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Mei 2015 | Duitsland, Leipzig

Gister ochtend zijn mijn ouders terug gaan rijden naar Nederland. Ik heb een middagje rustig aangedaan; toeristen boekje doorgekeken, uitgerust, handbal gekeken (voordeel van Duitse televisie:)), pizza gegeten. Na het eten ging ik kennis maken bij de familie van het pension waar ik verblijf. Ik werd gelijk uitgenodigd om een bakkie koffie te komen drinken, daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen! Ik wilde nog een rondje buiten wandelen, om te genieten van het mooie weer, en zij adviseerde mij om naar het meer Kulkwitzer te lopen. Ik ben blij dat ik hun advies had opgevolgd want het was erg mooi!!!! (zie foto's).

Vandaag, 11 mei, heb ik mijn eerste werkdag gehad bij Blumenland Engler. Ik had geen idee wat ik moest verwachten maar ik had er heel veel zin in! Ik heb uiteindelijk veel klusjes mogen doen (zelfs blaren eraan overgehouden) en het Duits spreken gaat voor mijn gevoel al een klein stukje beter!

Morgen weer een dag! Ik heb er zin in!

Auf wieder sehen

  • 12 Mei 2015 - 13:57

    Raymond Hedges:

    Mooie foto's en leuke blog!

    Werk ze vandaag en ik kijk uit naar je volgende blog

    Gr

    Raymond Hedges

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leipzig

Lisa

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 4443

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Leipzig, Duitsland

Landen bezocht: