24 juni, snik snik - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Lisa Warmerdam - WaarBenJij.nu 24 juni, snik snik - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Lisa Warmerdam - WaarBenJij.nu

24 juni, snik snik

Blijf op de hoogte en volg Lisa

24 Juni 2015 | Duitsland, Leipzig

Helaas, helaas wordt dit mijn laatste blog vanuit Leipzig. Ik wil nog niet naar huis toe. maar helaas is het einde nu echt in zicht!!!!

Afgelopen weekend heb ik de laatste dingen bezocht die ik wilde zien. Dus zaterdag was ik een dagje in de dierentuin te vinden. Al mijn vriendjes weer gezien. War sehr toll!!! Mijn collega´s hadden mij al eerder aangeraden om naar het Cospudener meer te gaan, omdat het daar zo mooi is. Dus ik dacht met mijn goede gedrag, dat is wel aan te fietsen. Maaar het was toch mooi dik drie kwartier fietsen en dat valt niet altijd mee op een te klein fietsje. Maar uiteindelijk was het zeker het fietsen en zweten waard. In het begin was het erg koud en winderig maar uiteindelijk nog wat zon uurtjes kunnen meepakken en mijn sproetjes en rode neusje weer bij kunnen werken. Een zeer actieve maar geslaagde dag al zeg ik het zelf:).

Maandag was een hele erge rustige dag. Wat leuke klusjes doen en een beetje praten over het weekend. 's Avonds voor de laatste keer mijn kookkunsten laten zien. Dit keer waren mijn hamburgers iets te snel gegaan dus heb ik even een minuutje met mijn hart in mijn keel gezeten omdat het brandalarm afging. Maar hup alle ramen en deuren open en gelukkig ging het alarm vanzelf weer uit!!! (stond maar een klein beetje te trillen toen de eigenaren binnen kwamen..)

Gister, dinsdag, heb ik voor de laatste keer meegetraind bij HC Leipzig. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en vond het heerlijk om iets te doen wat ik zeker leuk vind (ook al was het niet veel met een bal maar vooral met hardloopschoenen). Zelfs een bal en t-shirt van de club gekregen als aandenken, heel erg lief! Ik had nog twee lekkere pakken stroofwafels meegenomen (helaas niet uit Nederland). Als slot hadden de trainsters en ik afgesproken contact te houden voor misschien een wedstrijd in Leipzig of Nederland. Erg leuk allemaal!!!

Vandaag weer een leuke werkdag achter de rug. Aardig wat gelachen met een collega. Als afscheid ben ik met twee collega's sushi gaan eten in de stad. Was erg lekker maar vooral gezellig!

Morgen zijn mijn ouders weer in Leipzig en moet ik helaas mijn koffertje inpakken. Mijn laatste werkdag, en tevens mijn laatste dag in Leipzig. Natuurlijk heb ik weer overheerlijke stroofwafels gekocht om uit te delen, is toch iets typisch Nederlands. Morgen ga ik samen met ouders mijn ervaring afsluiten met (ja nog een keer) een etentje in de stad. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, wil eigenlijk nog niet weg maar ik kan zeggen, ik heb een top ervaring erbij!!

Ik ga nog even hard genieten van mijn laatste zelfstandige avond en morgen van mijn laatste werkdag! Tschüssss

  • 25 Juni 2015 - 07:55

    Raymond Hedges:

    Hi Lisa, geniet van je laatste week! Ik ga je blogs missen, je hebt een leuke en pakkende schrijfstijl!

    Gr

    Raymond Hedges

  • 25 Juni 2015 - 09:41

    Frans:

    Hoi Lisa, tijd gaat inderdaad hard. Het is denk ik een mooie periode geweest, Dat komt voornamelijk hoe jij er in staat. Goed gedaan. En bedankt voor het leesplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leipzig

Lisa

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 1424
Totaal aantal bezoekers 4429

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Leipzig, Duitsland

Landen bezocht: