9 mei, reisdag - Reisverslag uit Schkeuditz, Duitsland van Lisa Warmerdam - WaarBenJij.nu 9 mei, reisdag - Reisverslag uit Schkeuditz, Duitsland van Lisa Warmerdam - WaarBenJij.nu

9 mei, reisdag

Door: Lisa Warmerdam

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 Mei 2015 | Duitsland, Schkeuditz

Eindelijk gaat het beginnen mijn avontuur, uitdaging en levenservaring. Iets waar ik (en mijn ouders) veel energie en tijd hebben ingestoken, eindelijk is het zo ver!!!

Vanmorgen om 4.30 ging mijn wekker, om 5.00 in de auto te zitten naar Leipzig, Duitsland! Een reis waar ik niet veel van heb meegemaakt omdat ik heerlijk languit op de achterbank heb geslapen:).

Bij aankomst in Leipzig zijn we langs mijn stage geweest, Blumenland Engler, om kennis te maken en een rondleiding te krijgen. Ik had van te voren de site en foto's bekeken maar wat ik vanmiddag zag, ik kon mijn ogen niet geloven. Je zou denken oh een tuincentrum heb je overal, maar een tuincentrum zoals Blumenland Engler heb ik nog nooit van mijn leven gezien!! Zo groot, orgineel en mooi! Na de rondleiding en kennismaking zijn mijn ouders en ik Leipzig in gegaan. Een grote stad waar ik zeker nog veel heen ga om het te bekennen!

Nu in een goed hotel voor het laatste nachtje met mijn ouders. Vanaf morgen ga ik naar Pension Hupach waar ik de komende 7 weken ga verblijven! Voordat ik hierheen ging was ik al heel enthousiast omdat ik het zo gaaf vind, maar nu ik hier ben is mijn enthousiasme alleen maar gegroeid!!!

Freundlichen Grusse aus Leipzig!!

• 10 Mei 2015 - 18:29

Raymond Hedges:

Klinkt als een mooi begin van een spannend avontuur! Veel plezier alvast!

Gr

Raymond Hedges